Buspålle!

Var ju som sagt på terräng träning förut.
Och det gick verkligen hur bra som helst, hon skötte sig kanon!
Dock är hon ju väldigt hetsig när det gäller hoppning, men hon var betydligt lugnare idag.
Som sagt, allt gick jättebra, förutom att hon typ ''låser'' sig ibland och därför
får hon värsta rodeo rycken och flyger åt alla håll samtidigt, typ.
Så hon stegrade och stod bokstavligen rakt upp, rätt läskigt faktiskt.
Som tur va så gick hon ner ganska snabbt så jag lyckades sitta kvar! galenhäst.
Men jag är jätte nöjd, våran första hoppträning sen ett år tillbaka.
Nu ska jag iallafall sova och tagga inför sista skoldagen imorgon.
Eller ah, är där i typ två timmar, för sen är det sommarlov!
Helt galet vad fort allting går, dock har man ju ingen sommarlovs känsla när vädret är som det är!
Godnatt :*


haha, en bild på tjockisen för typ ett år sedan då jag var med på en träningshoppning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0