Livet leker!

Har precis kommit in från stallet, red ett ordentligt dressyrpass på Gnistan.
Har redan efter 1,5 vecka faktiskt börjat få ordning på henne.
Hon är absolut ingen lätt häst, verkligen inte.
Men det är sånt jag älskar, när det gäller hästar så älskar jag utmaningar!
Man ska liksom ha något att jobba med, och även utvecklas med.
Jag anser inte att det är speciellt roligt eller utvecklande att alltid rida hästar som kan precis allt själva.
Förut gjorde jag även färdigt historia och vård och omsorgs inlämningarna, gött!
Helt galet att vi haft våra sista lektioner för denna terminen.
Imorgon ska vi gå pilgrimsvandring med klassen, och på fredag tar vi sommarlov vid halv 12!
Livet leker, och jag älskar't!
Ne nu ska jag fixa tvätten sen åker jag till ridhuset på us-möte!
puusss
-summer feelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0