9/5

Hej på er!
Dö trist väder, grått och tråkigt. Usch, man blir så trött och hängig.
Förutom det så har dagen flytit på bra, skolan gick fruktansvärt fort.
Hade iallafall engelska prov, och igår kunde jag nästan alla 60 glosor, och på
provet fick jag totalt hjärnsläpp. Aja, gick väl hyfsat ändå!
Och nu har jag förövrigt fått motivation till att börja träna, vilket var mitt nyårslöfte.
Och jag kan säga, att jag har inte tränat ett piss på jag vet inte hur länge.
Men iallafall, när jag kom hem från skolan så sprang jag 2,5 km.
Inte jätte långt, men en bra början och jag är rätt stolt med tanke på hur dålig kondis jag insett att jag har.
Och nu har jag ganska nyss kommit hem från ridhuset där det blev
ett ordentligt dressyrpass på min fina Doris, hon skötte sig verkligen super!
Eftersom att jag haft två hästar nu, så har hon kommit lite efter med tanke på att jag måste
prioritera Zorro då det är han jag tävlar med.
Men eftersom att han tyvärr åker snart så får Doris komma igång igen!
Så, slut tjajat. Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0