We're higher than a motherfucker

Hellu!
Kom ganska nyss hem, stannade hos mormor en sväng och drack kaffe, hehu.
Underbart att det redan är fredag, veckan har gått otroligt snabbt.
Men det beror väl på att vi va lediga måndag och tisdag.
Iallafall, denna veckan har bestått av nationella prov, gött att snart ha allt gjort!
Och sen är det inte alls långt till sommarlovet heller, och jag har redan gått ettan på gymnasiet..
Det är helt sjukt, tiden bara flyger i väg!
Iallafall, så känns allt fruktansvärt bra nu, taggad som satan till söndag då det är tävling
med en häst som bara blir bättre och bättre, allt går så bra nu!
Plus att jag har fått två sommarjobb, moneymoney!
Och dessutom går det satans bra i skolan!
Glad chey!
Nu ska jag ut i stallet och trimma mina heeestar, puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0