Du vet precis hur du ska göra..

~Just nu känner jag mig helt tom, så otroligt ledsen och besviken.
Den man absolut inte tror ska göra något dumt, gör självklart det. 
Jag gav det en till chans, och du sumpar det direkt.
Du säger att du inte ''kan mina svaga punkter'', men det om något kan du.
Du vet precis hur du ska göra för att få mig ända ner till botten, för det är precis vad du nyss gjort. i g e n
Du säger att du aldrig mer skulle såra mig, och att du alltid ska finnas där för mig.
Tydligen är det ren bullshit, trodde aldrig, aldrig i min vildaste fantasi att du skulle göra såhär, igen.
Nu lär jag säkert få höra att jag skriver detta på bloggen, men det struntar jag i.
Detta är ett sätt för mig att skriva av mig på, för vad annars ska jag 
göra när det bara är dig jag vill prata med, fast du inte vill...-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0