We are never ever getting back together

Tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag bäddar ner mig i min efterlängtade säng.
Torsdagar brukar vanligtvis vara dom värsta dagarna, då vi går till fyra.
Men lyckades sluta redan vid tre idag.
Vilket var tur, eftersom jag hade världens huvudvärk även idag...
Kan även säga att jag lär somna med ett leende på läpparna för en gångs skull.
Hoppas verkligen att detta går vägen nu, och vad detta handlar om kanske ni
kommer att märka inom en väldigt snar framtid. hihi :*
Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag lägga mig och tagga inför några timmars 
föreläsning imorgon då jag är ''skyddsombud'', haha.
Godnatt finisar!
 
ojoj, bjuder på en gammal bild på mig och Åsa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0