30/9

Hallå!
 
Nu va det ett tag sen igen, kör på en liten sammanfattning av helgen.
Kan börja med att säga att vi hade studiedag i torsdags, och då spenderade jag
hela dagen i ullared med mamma,mormor och syster.
Fick faktiskt med mig lite nödvändigt hem.
Sen i fredags var det skola igen, och på kvällen blev det party.
Jag och Natalie började redan hemma hos henne vid fem tiden, och vid nio
åkte vi till Malin i falköping där Ellinor,Sarah,Nicco och Jessica var.
Mådde rätt dåligt där ett tag, men det gick och vi tog oss till Dagnys och träffade 
lite allt möjligt folk. Blev endel tårar men de löste sig också. Som tur var. 
Jag avslutade iallafall kvällen genom att somna bredvid Natalie vid ca halv 4..
Och gårdagen, jag var fruktansvärt slö, huvudvärk osv. Men det var väl självförvållat... 
Var även på 50 års fest igår kväll hos min morbrors fru.
Och dum som jag var så tog jag även några glas där, vilket jag inte borde gjort. haha
Och nu är det redan söndag, helgen går så fruktansvärt fort.
Ska iallafall sätta igång och städa mitt rum och greja lite grann. 
Ni får ha en bra dag så hörs vi, puss :*
 
-  kan även meddela att min häst inte alls mår bra. När vi kom ut i morse så var hennes
högra bakben precis jämt tjockt. Hon kan knappt stå på benet och kan heller inte gå för den delen,
Hon har även lite feber, står och skakar samtidigt som hon svettas.
Har ingen aning om vad detta kan vara, har iallafall tvättat benet och satt på bandage osv. 
Hoppas att detta går ner fort, så det inte är något allvarligt.
min lilla fina pålle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0