Gnight!

Hej, tänkte göra ett litet snabbt inlägg innan jag somnar. Kan uppdatera er om att min häst hade 40 graders feber förut vid två tiden, varken ätit eller druckit, eller gjort sina behov förrän nu. Hon är jätte seg och kan knappt hålla balansen. Hon står helst och lutar sig mot väggen. Vi har fått i henne lite medicin så febern har gått ner till 39,2. Veterinären kommer kl sju imorgon och kollar henne, är så fruktansvärt orolig. Det har ju bara kommit från ingenstans, så jag har verkligen ingen aning om vad detta skulle kunna vara. Nog om detta, nu ska jag försöka sova om jag kan släppa alla tankar. Har även lite sovmorgon, underbart.

-söta Diesel som var här förut :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0