1 april

Hallåå.
Hoppas ni lurat många idag då det redan är första april.
Jag har ganska nyligen kommit hem från ridhuset, har varit där och städat i stort hela
anläggningen tillsammans med andra medlemmar. Vårstädning som det kallas.
Just nu är jag lite barnvakt åt min goding, Melissa. 
Gårdagen spenderades med min favorit.
Linnea kom hit en sväng vid sju, sen åkte vi in till falköping och käkade på donken
tillsammans med Pernilla. Sen åkte jag och Linnea hem till mig igen och bara prata som bara vi kan.
Haha, vi skrattade så vi hade kramp i magen,
Har verkligen världens finaste vän, vet inte vad jag skulle göra utan dig! love u!
 
mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Du och jag mot världen!

Svar: självklart bejbii!
Frida Svensson

2013-04-01 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0