Helt magiskt!

Hej på er!
Som rubriken lyger, jag har precis kommit hem från en magisk dressyrträning.
Det var absolut våran bästa dressyr någonsin.
Han var så himla fin, stadig och helt otrolig, åh jag är helt såld.
Min tränare också, hon säger var gång: ''fan ta dig om du inte tävlar dressyr på den här hästen''.
Och jag säger faktiskt inte emot det längre, för nu går det så pass bra så till och med
jag är villig att börja små tävla lite dressyr. haha.
Har sagt det förr och säger det igen, framtiden ser ljus ut både när det gället hoppning och dressyr.
Mina finafina pålle! <3
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen bänka mig framför teven resten av kvällen hade jag tänkt.
Vi hörs, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0