Monday

Hellu.
Redan ny vecka, och ja, nya möjligheter sägs det ju.
Började iallafall med att jag gick upp vid halv sju för att ta ut hästarna (på min stackars sovmorgon).
Åkte sen med nio bussen in till skolan. Började dock inte förrän vid tio över tio
så Ellinor höll mig sällskap, tog en ..... å pratade och sen var jag med henne uppe på hantverk.
Sen hade vi psykiatri i sammanlagt typ fyra timmar, och ja man är helt död efter det.
Matten var iallafall inställd så jag Natalie och Linnea åkte upp till donken och tog en glass.
Haha, stamkunder där vafan!
När jag kom hem så skulle jag ridit men det både haglade och åskade så red inte förrän vid sju
när det lyckades hålla upp lite grann. Gymnastik hoppade lite inför torsdagens hoppträning.
Har även varit duktig och gjort klart svenska boken som ska vara inlämnad imorgon.
Och nu har jag duschat å ätit, så ska göra lite engelska och sen sova. Döds trött!
Imorgon är det valborg och blir förmodligen grillning och lite chill drickning med Natalie och Linnea
och eventuellt pojkarna. Ne nu ska jag stänga ner, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0