This is fucking awesome

Oj, nu var det ett tag sen igen. Suger på detta.
Men jag har inte haft någon tid över till att ens tänka på bloggen, har varit alldeles för mycket det senaste.
Kommer knappt ihåg vad jag gjort sen sist mer än att jag var i ridhuset igår fm
och var funktionär på dressyrtävlingen. 
Sen på eftermiddagen kom Linnea och Dennis hit och hämtade mig, sen bar det hem till
Linnea där vi fixade oss inför fest hos Lindman, en repris av förra helgen ;)
Kvällen var iallafall jättebra, träffade massa härligt folk, och vid tolv slaget firade
vi fina Isabell och Clara som fyllde 17, de fick nog en bra start på sina födelsedagar iallafall ;)
Sen kom Dennis och hämtade oss oså åkte vi hem till Linnea och sov.
Och hela morgonen idag så låg vi å degade i sängen, eller ah jag fick ju sova i soffan.....
iallafall, vi låg där fram tills halv två då jag åkte hem.
Följde sen med mamma till kinnarp och handlade lite kläder.
Nu har jag ganska nyss kommit in från stallet, har ridit min tokiga häst
som var suuuper taggad idag, han har ju vilat i två dagar så det fick jag skit för nu ;)
Nä nu ska jag fixa tacos, vi hörs och bilder från gårdagen kommer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0