10/12

Hallå
Dagen har varit väldigt bra, började med sovmorgon till kl 1 så det kändes helt okej.
Tog ut hästarna och gjorde klart allt i stallet, skönt att ha det gjort när man kommer hem vid
fyra på eftermiddagarna.
Gjorde min nationella redovisning i svenska idag, så otroligt skönt att ha det gjort nu!
Sista nationella provet jag gör förhoppningsvis!
Sen hade vi även prov i Psykiatri och det kändes väldigt bra så hoppas det gick som jag kände.
Så nu kan jag iallafall andas ut lite, redovisningen har tryck på mina axlar de senaste veckor så att.
Nu ska jag städa och pynta på mitt rum, även slå in lite fler julklappar.
Fick även hem skolfotot idag som jag beställde på mig och Linnea, vet att jag sagt det förr men säger
det igen, du är helt underbar! Och krya på dig, saknar dig i skolan!
 
denna bilden är dock från nätet så därav ''copyright''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0