11/2

Hej lovers.
Har precis kollat på ett avsnitt av pretty little liars, såå bra.
Var och tränade förut med Ozzy, våran andra dressyrträning tillsammans som gick super bra.
Så skönt att allt funkar nu och att vi hela tiden utvecklas, framtiden är ljus.
Anmälde mig till gota laget igår som går nu i vår.
Var väl kanske inte vad jag hade tänkt, men får offra mig för laget och sen är det väl
bara bra att ha ett mål att sikta efter. Tror detta kommer gå supersuper bra oavsett
om han inte är så rutinerad när det gäller tävling.
Men vi har ett par månader på oss så vi ska nog fixa detta galant. 
Nu ska jag alldeles strax bege mig till sängen, ögonen vill gärna slocka nu känner jag.
Hoppas ni haft en bra dag, puss och godnatt!
 
Tumblr_mhf0y9fqrl1qh77fdo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0