Fest!

Hej på er!
 
Gårdagen kunde inte blivit bättre, jag åkte först till ridhuset vid 10 och hoppade lite med Ozzy.
Natalie kom även dit och tittade och sen följde hon med mig hem.
Och sen lite senare kom även Linnea hit. Vi gjorde inget speciellt förren vid halv sju då
vi började göra oss i ordning för fest.
Så vid åtta åkte vi till Blom där det var både nytt å gammal folk.
Super kul hade vi verkligen, så tack alla!
Vi sov även där så jag och Natalie åkte hem till henne vid 12, och då pluggade vi lite, såhär i
sista minuten innan skolan börjar imorgon. haha typiskt.
Nu ska jag ge mig ut i stallet med systeryster och rida en sväng.
Hoppas ni haft ett jättebra lov btw, för det har jag verkligen haft.
Vi hörs, pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0