They say you’re a freak’ when we’re having fun

Hallå.
Idag har varit en bra dag, mesta dels iallafall.
Var som sagt i Skövde med Åsa förut, tog tåget vid kvart i tio i morse.
Har velat runt i massa affärer, käkat på kina resturang, ätit glass på donken och haft det allmänt bra.
När vi kom tillbaka till Falköping vid tre så gick vi till kiropraktorn där jag skulle bli ''knäckt'',
Och det blev jag kan jag lova, och nu har jag så sjukt ont i hela kroppen, fruktansvärt.
Fick världens huvudvärk efter, blev frusen å halvt yr. Jätte obehagligt men hoppas
att detta ska göra nytta, ska dit på onsdag igen...
Det värsta är väl att höra när det knäcker å grejar, vidrigt ju.
Nu har jag precis varit ute och pussat godnatt på mina tre favoriter där ute i stallet och 
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av PLL och sen sova, sova bort denna jävla smärta.usch.
Godnatt, sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0