Feel this moment


Hej på er.
Dagen har varit bra, började inte förrän kvart över nio och slutade ca halv tolv. hur underbart?!
När jag kom hem så red jag min fina häst, och han var helt jävla magisk, alltså jag fattar inte.
Får nog börja tänka på att kanske sadla om till dressyr? haha den dan!
Han var iallafall super fin, och inte för att skryta men min tränare sa faktiskt i måndags, 
''den här hästen kommer inte ha några problem med att göra piaff iallafall'', åååh den känslan.
Sen så var jag även borta hos Sandra en sväng förut, ska ha hand om hennes hästar i helgen
så fick en liten introduktion, det är ju inte så att dom har en häst, utan 7-8 st. Men det ska nog gå bra ;)
Sen så har jag legat i soffan hela kvällen typ, Ellinor ringde förut så pratade med henne
en snabbis, satans unge till att åka iväg när hon inte borde...
Aja, nu ska jag fixa lite inför morgondagen sen slänga mig i sängen. Godnatt, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0