Jobbjobbjobb!

Hej igen, ett tag sen nu.. Har varit så mycket annat som gjort att bloggen blivit lidande. Kan börja med att i torsdags var nog en utan de bästa dagarna på länge, kommer hem från skolan å chefen ringer å säger att jag får minst 4 veckors sommarjobb, sen efter det kom veterinären hem till oss och besiktigade Ozzy som gick igenom helt felfritt. Så nu är han MIN!! Så glad! På kvällen där var jag även på sista hoppträningen innan sommaren som gick superbra! I fredags tog jag sommarlov, åkte nästan direkt till jobbet för introduktion. Så jag började jobba igår, och än så länge går det jättebra! Trots att jag i söndags fick reda på att jag har urinvägsinfektion så har jag orkat med att jobba. Känner nu att jag har svin ont i halsen så blir garanterat sjuk nu när det är massa jobb osv.. Igår kväll mådde jag åt helvete men är något bättre nu. Just nu sitter jag uppe i fika rummet å har rast, går bara till åtta idag så inte så långt kvar. Så, nu har ni fått en liten uppdatering. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0