Bästa helgen på länge!

Ja som rubriken lyder, jag har inte haft såhär kul på länge.
Kör en liten sammanfattning av helgen såhär långt.
I fredags vid fyra åkte jag till Natalie där vi gjorde oss i ordning för att sen ta bussen in till stan.
Väl inne i stan gick vi genom halva Falköping för att ta oss till Pernilla där även Linnea var.
Vi fixade oss lite till, började dricka lite och bara tog det lugnt ett tag innan vi gick ner
till Richard och Mös där det var förfest med lite annat fölk.
Redan där dansade vi så vi var helt slut innan vi ens hade planer på att börja gå mot terassen.
Iallafall, vid 11 någon gång gick vi mot terassen, var knappt inget folk där då men vid halv 12 smällde 
det till och blev massa folk. Träffade även på massa vänner som man inte träffat på länge.
Träffade också Jockiboi, haha.
Aja, vi alla va lagom dragna, dansade så vi var totalt slut, fötterna värkte precis som dom ska
när man är ute och festar, haha.
Vid ca två hämtade Dennis mig och Linnea, somnade väl inte förren vid tre eller nåt, vaknade dock vid
halv fem och var helt klar vaken, haha konstigt att man alltid vaknar tidigt när man varit ute och festat.
Som tur var så fick jag ingen direkt bakfylla, bara lite seg i kroppen.
Vid halv 4 igår kom Linnea hit, vi fixade oss för att dra in till stan igen.
Vi fyra tjejer käkade pizza, käkade godis, sjöng singstar så vi nästan tappade rösten.
Sen vid åtta så tog vi oss ut till ullene där det var påskeld och raketer. Varmt och mysigt.
Sen vid tio hämtade min syster mig, och här hemma var det fullt med folk.
Var meningen att det skulle bli en nykter kväll men  slutade med att jag satt och drack öl med pojkarna
och somnade nog inte förren halv fem i natt.
Haha, en livad men helt underbar helg. Ååååååh vilka underbara vänner jag har, jag älskar er!!!
Har hur många bilder som helst så får nog ta dom i lite olika inlägg. Börjar med några från fredagen!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Roligaste helgen på väldigt länge!!!

Svar: jaaa, så sjukt kul!
Frida Svensson

2013-03-31 @ 13:21:44
URL: http://linneamarieakesson.blogg.se/
Postat av: Pernilla DW

Haha där har ni ju en bild... Och ni som sa att ni inte fick tag på någon. pff ;)

Svar: inte fan äre någon pussbild :(
Frida Svensson

2013-04-06 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0