Upp och ner!

Hej igen.
Känner att min bloggning blev fruktansvärt dålig när min 25 dagars lista tog slut.
Men iallafall, i tisdags vaknade jag upp med världens halsont, snuvig och hostig.
Men tog mig iallafall upp för att åka till Skövde med Pernilla och Linnea, shoppade och käkade god mat.
Och gårdagen vill jag knappt prata om, åkte vid sju till husaby för att kolla igenom hela Gnistan,
Och jag kan säga att det var inget positivt överhuvudtaget.
Många tårar, dåligt samvete, förvirrad, förtvivlad, ah alla tankar och känslor på en och samma gång.
Vill inte ens tänka på vart detta kommer sluta, älskade fina häst! :'(<3
Efter detta åkte jag till ridhuset där jag fick tänka på lite annat, men det är fortfarande så jävla jobbigt.
Men något positivt som hände igår var att chefen ringde och sa att jag kommer 
få jobb i sommar, äntligen! Så något bra hände under gårdagen iallafall.
Nu har Marie och Jannika varit här precis och pratat lite, så¨nu ska jag ge mig ut och rida Ozzy.
Vi hörs, pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0