-

Heeej.
Dagen idag har gått snabbt, började dagen med matte nationella, muntliga.
Och det gick jättebra, läraren var nöjd med mig. Så nu har jag gjort min livs sista
mattelektion, och det känns såååå underbart!
Sen gjorde vi även sista idrottslektionen, fick även reda på vårat betyg som gjorde mig
väldigt förvånad, dock var det ett positivt besked då jag aldrig trodde att jag hade högre än E ^^
Så känns bra att avsluta kurserna med helt okej betyg.
Sen hade vi engelska där jag redovisade feedbacken, å det gick också jättebra.
Så just nu känns allt lite sådär löjligt bra. haha, bara 8 dagar kvar till sommarlov!!
Ellen hämtade även mig i morse, i sin nya 240, haha fanns ingen styrservo så var lite tugnt.
Johanna och Linnea körde den även till och från donken, och de var helt slut när vi var framme. haha
Nu ska jag ge mig ut i stallet, ska hoppträna kl 6 så har lite bråttom.
Hoppas ni haft en bra dag, puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0