12/5

Hallå.
Redan söndag och det innebär skola imorgon, oavsett om vi varit lediga i fyra dagar så känns det som en typ.
Har iallafall inte varit en lugn stund, idag har jag hjälpt Hanna med den nya hästen,
longerade lite oså. Och han skötte sig ypperligt.
Sen hoppade jag med Ozzy idag, och han skötte sig lika bra som vanligt.
Är förälskad i den hästen alltså, och älskar honom ju inte mindre när han kommer som en kung.
Har även hunnit med lite mys med min fina Melissa, det är så man smälter när man ser henne.
Nu har jag precis pratat med Åsa en stund, vi har planerat den efterlängtade veckan i juli. FALSTERBO!
 Nu ska jag ge mig in i duschen, sen blir det soffhäng hela kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0