29/5

Hallååå.
Gick en väldigt kort dag i skolan idag, första lektionen var inställd så började inte förrän 
nio, å då var jag och Natalie på skyddsombudsmöte så hade i princip bara matte idag, i en halv timme.
Sista mattelektionen i heeeeela mitt liv imorgon och då avslutar vi med muntliga nationella.
Våran uppgift var inte så svårt så det ska nog gå bra.
Har även gjort klart engelskan, sista lektionen på fredag. åååh detta känns bra!
Känner verkligen hur sommarlovet börjar närma sig nu, nästa vecka går vi bara två dagar dessutom.
Dock känns det fruktansvärt att detta är mitt sista sommarlov någonsin, nästa år är det 
ut i arbetslivet som gället. Kan inte fatta vart allt tagit vägen,
tiden går så otroligt fort. Läskigt fort.
Iallafall, jag fick även rida Hannas häst förut då hon kom in och var förbannad för att
han dummade sig, då slänger hon upp mig istället.
Det där med att man blir feg när mat fått barn, stämmer vääldigt bra. Haha ;)
Ne nu ska jag sova, dö trött. Godnatt och sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0