...

Hej på er! Dagen har varit fruktansvärd men ändå skönt att det är över nu. Har varit de jobbigaste dagarna på länge och lär förmodligen vara tungt en längre tid nu. Hemskt att se endast två hästar i hagen, som dessutom är helt förvirrade och letar efter gnistan. Doris har gått och gnäggat hela dagen och gått fram och tillbaka. När jag hade inne henne förut så tvär nitade hon vid Gnistans box och kollade om hon var där. Och att inte se Felix ligga där han alltid låg när jag kom hem var hur overkligt som helst. Det är så ofattbart. Dom har ju alltid varit här på gården liksom..jag och Hanna red iallafall en stund förut och nu sitter jag ute på altanen. Dricker smoothie, målar naglarna och försöker göra lite matte för att tänka på något annat. Nåt positivt är ju iallafall att vädret är helt underbart! Nu ska jag fortsätta här, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0