Livsgnistan har försvunnit helt och hållet..

Hej.. Har haft en hyfsat bra helg tills nu. Igår åkte jag till Linnea där vi gjorde oss i ordning och började dricka lite innan Dennis, Erik å Claes kom å hämtade oss. Vi åkte först in till fkp å köpte pizza, sen vidare till Tidaholm. Satt för de mesta i bilen då det regnade, men vi hade det kul ändå! Kom hem vid ett lr nåt i natt och gick upp vid sju i morse. Har nämligen varit funktionär i ridhuset hela dagen. Hade som tur va sällskap av Moa hela dagen så vi tog oss igenom denna tävlingsdag utan problem. Men när jag kom hem och fick se grävmaskinen så brast precis allt. Allt bara försvann å det enda som fanns var tårar å förtvivlan. Jag vet inte vad jag ska göra, vill bara bli väckt från detta helvete. Jag orkar inte, tårarna bara forsar å ögonen är igen svullna. Tack till alla er som bryr er, för alla sms å samtal. Behövs lite styrka för att orka med detta. Ska försöka sova nu och förhoppningsvis orka med skolan. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0