Lördag!

Hallå! Nu var det ett litet tag sen, har ju varit lediga från skolan både torsdag å fredag så har passat på å gjort massa annat. I torsdags kom min fina Linnea hit och färgade håret på mig, sen gjorde jag mig i ordning på bara några minuter. Sedan tog vi bilen till trädet för att möta upp Dennis. Och jag lovar att, tar man sig från mig till trädet på fem min, då kör man inte lagligt. Haha bil tjuven Linnea! Vi mötte som sagt upp Dennis, sen åkte vi vidare till Ulricehamn och kollade på fotboll å snygga killar, hihihihi. Efter det åkte vi hem till Dennis där hans snälla föräldrar bjöd på grillat, super gott. Erik kom även dit så vi kollade på film å lite så. Sen kom Calle å Elin (tror jag dom hette?!), sen följde vi med dom hem och drack kaffe där kl elva på kvällen, haha. Sen skjutsade Linnea å Dennis hem mig. Idag har vi även hämtat hem Hannas nya häst som nu blivit bästavän med min lilla Doris. Tur att hon fick en ny kompis nu efter gnistan. Jag red även Ozzy förut som var så himla din idag, min fina kille! Nu ligger jag i sängen å hade gärna legat här hela kvällen, men jag ska nog hitta på nåt annat sen senare. Vi hörs, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0