Studiedag

Hejhej
Nu var det ett litet tag sen, har varit fullt upp det senaste.
I fredags var jag i stan där även Linnea, Natalie, Johanna och Pernilla var.
Vi grillade, kollade på fotboll, sjöng singstar, drack lite och kollade på film.
I lördags var det 18 års kalas för min kusin, Anna.
Massa från släkten var där så det var kul. 
Idag har jag varit duktig faktiskt, har longerat en häst och ridit en. Mockat, friserat
hästarna och packat inför träningen ikväll. Nu har jag även lagat mat och ätit.
Ska ge mig in i duschen nu, känner att jag behöver fräscha upp mig lite. 
Efter träningen ska jag även träffa Linnea en sväng, prata och plugga matte.
Vi hörs, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0