Vila i frid <3

Vila nu i frid mina fina älskade djur.
Allt som du lärt mig Gnistan, kommer jag ta med mig och ha nytta av när jag rider andra hästar. 
Våran tid har verkligen varit blod, svett och tårar. Så som det ska va.
Kommer aldrig glömma dig, och speciellt inte förra sommaren då allt gick så otroligt bra.
Och inte minst alla gånger det varit total katastrof, de gånger du slängt av mig,
då det varit på liv och död i stort sett.
Det var alltid en utmaning att rida dig, den ena dagen var aldrig den andra lik.
Men det var det som var så speciellt med dig.
Och den personlighet som du hade, hur otroligt snäll och go du varit i all hantering,
önskar jag att alla hästar hade.
Och min fina katt Felix, som jag haft senh jag föddes.
Du har alltid funnits där. Jag och min syster sa alltid när vi va små att vi hade varsin katt,
och just Felix var ''min''. Och det har han varit i nästan 18 år.
Det är tungt att behöva ta farväl, men man måste tänka på djuren i första hand.
Och jag vet att ni kommer må bättre uppe i himmelen, ni kommer springa runt där
smärtfritt bland alla andra änglar.
rest in peace <3
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0