21/9

Hallå.
Det är helt sinnessjuk hur fort veckorna går nu för tiden, hinner inte tänka förrän det
är helg igen. Snart är det till och med 250 dagars.
250 ynka jävla dagar kvar tills studenten, helt galet det här!!!
Igår satt jag hos frisören i tre timmar, kände för en liten förändring och jag blev nöjd faktiskt.
Sen efter det åkte jag in till stan till Linnea som satt själv i Dennis lägenhet
medans han tog en tripp till Tyskland för att handla på sig lite gött ;)
Vi käkade i alla fall på donken, körde runt på Lindman som skulle på fest, kollade
på film och sen somnade vi ganska så tidigt för att vara fredag.
I morse ringde klockan redan vid halv nio, låg och drog oss innan vi tog oss upp
för att göra oss i ordning, sen åkte vi ut till Johanna där det var stubbarace.
As kul, haha. Dock såg det ut som att vi rullat oss i jord typ.
Dock missade vi  när Ellen och Johanna körde :( galningar!
Nu ska jag ge mig ut till stallet, sen gräva ner mig i körkorts böckerna....
Vi hörs, puusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0