4/9

Hejhej. Ligger i sängen just nu och är redo för att sova. Har för en stund sen kommit hem från ridhuset, hade ett litet snabbt möte med us. Annars har jag varit i skolan idag, vi fördrev vårat fyra timmars hål med wokstugan, godis och sova i soffa! Haha as gött. Sen har jag även ridit nalle iaf inför våran första hoppträning imorgon. Och påtal om hästar så är min Ozzy inte alls bra, fick ett chockerande samtal igår om att han inte kunde gå så veterinärer osv va här igår medans jag var på teorikurs. Detta gör mig så sjukt besviken och ledsen, så en stor del av mig mår inte jättebra för tillfället. Hoppas bara att vi får en tid på en klinik så snart som möjligt så min fina bebis blir frisk snart... :( ska iallafall försöka sova nu och försöka att inte tänka för mycket.... Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0