Inget håller föralltid..

Hej på er! Funderar på att lägga ner det här med bloggning då jag verkligen suger på det. Men samtidigt är det så skönt att ha ett ställe att skriva av sig på.. Aja nog om det, jag har haft en fin helg med fest och träffat människor jag tycker om (!!) och idag tog jag min första körlektion som gick jättebra. Var givetvis nervös till en början men det släppte. Skönt att vara igång i tid oså, i och med att bokningstider redan är inne i november... Ne nu ska jag sova, är vrål trött efter en lång dag med både körlektion, skola och körkorts teori. Har iaf en lååång sovmorgon imorgon, välbehövligt. Godnatt.

~hur mycket man är försöker så är det aldrig tillräckligt..~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0