5/2

Hallå. Började dagen med en liten sovmorgon innan jag gick ut till hästarna. Mockade även å fixade inför kvällen. Skönt att ha det gjort när man kommer hem från skolan. Sen gjorde jag mig iordning, lagade mat osv innan jag åkte till mormor för att fika. Började inte skolan förrän tolv å sen slutade jag redan halv två. Gjorde lite ärenden på stan å sen insåg jag att mina körkorts pengar hade kommit, så just nu känns livet rätt bra ;) passade även på att tanka bilen nästan full. Nu ska jag ge mig ut å rida innan vattengympan ikväll med mina godingar. Så ja, livet känns jäkligt bra nu. Förutom en sak, å det är att vi fick reda på zacks provsvar igår som inte visade nåt fel. Jävla helvetes sjukvård som inte kan ett jävla skit. känslan av att han kunde funnits vid liv nu om DOM hade gjort RÄTT! Det känns förjävligt! Min älskade fina hund. Jag saknar dig så!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0