*

Hej. Hoppas allt är bra med er, själv så är det super bra. Har haft en fin helg och en bra start på lovet. Började med att sluta redan kl tio i fredags, istället för två. Passade på att åka till mormor en sväng, sen red jag oså givetvis. På kvällen åkte jag, Linnea, Dennis å E till skövde för att kolla på bio. Mandela blev det å den var super bra. Sen åkte vi förbi max på hemvägen, pöjkarna åt medan jag och Linnea bara tog en glass. Sen åkte vi vidare hem till Dennis, drack kaffe å sen åkte jag hem. Gårdagen spenderades först på gymmet med Natalie, sen åkte vi å handlade lite godis å sen vidare hem till henne. Åt god mat och spelade ett antal omgångar yatsy. Sen kollade vi såklart på melodifestivalen. Vid tolv åkte vi in till stan, träffade först Madde å Linn, strögade lite, va på donken å åt glass, träffade E å hans polare. Kl tre la jag mig äntligen i min sköna säng.
Och nu har jag precis ridit. Vill dock inte vara hemma då mamma har influensa så om någon känner sig manad att umgås med mig så hör av er!!!! pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0