19/7

Hejhej.
Det är så otroligt härligt väder ute, bara älskar detta. Synd att man jobbar inomhus bara.
Har iallafall jobbad från 7 till 3 idag, dagen rullade på jättebra så swisch så ar klockan tre.
När jag kom hem så la jag mig direkt i solen, och hela dagen har jag bara gått å
längtat efter att få slänga mig i vatten någonstans, har knappt badat nåt i sommar...
Sen ser man dessutom på insta osv att var å varannan är ute å solar å badar, 
då blir man ju inte lite avundsjuk heller..
Nu har vi iallafall gjort klart vårat sista hö på tal om inget, så det känns skit gött att det är över,
å att man slipper tänka på det mer, inte för att jag gjort så mycket i år då jag jobbat istället men ändå..
Nu har jag precis duschat å håller på å gör mig iordning för att åka in till stan strax.
Vi höres, pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0