Grymmaste gympasset hittills!

Hej på er! Måndag har snart passerat och vi är en dag närmare studenten. Haft en bra dag idag om man jämför med gårdagen. Började med att gå upp vid 6 för att släppa ut hästarna. Gjorde mig sen i ordning för att åka till skolan som började 8. Dagen gick hyfsat fort och efter skolan gjorde jag å Linnea vårat grymmaste gympass! Det va så otroligt gött idag! Äntligen börjar man känna skillnad. Man orkar mer och kan även öka på vikterna endel. Så underbart! När jag kom hem käkade jag för att fylla på med lite energi. Gick sedan ut i stallet å fixade där, red ett sten hårt dressyrpass plus att jag gick några kilometer med Ozzy. Sten hård träning idag med andra ord. But I love it!! Det bästa av allt va att när jag kom in hade mamma å pappa monterat ihop våra nya fotöljer var av en är med massage i, så där låg jag lagom gött efter en hektisk dag. Nu ska jag sova, nattinatti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0