Tisdag

Hallå på er. Idag har varit en bra dag trots allt. Varit å hälsat på min fina vän Linnea i deras nya lya. Super fint å mysigt. Damen bjöd mig även på god mat. Tack för den korta men välbehövliga stunden. Det får det bli mer av, helt klart. Nu kom vi precis hem, varit hemma hos Simon en stund.
Ska hoppa i säng nu och sova några timmar innan jag ska iväg å få min tredje behandling för mina ben, mår trots allt ganska bra men det gör ont. Underligt att vårdcentralen inte hittade detta när jag faktiskt sökte...grrrr blir arg på denna sjukvård ibland. Hoppas iallafall att jag blir bra snart vilket jag egentligen vet lär ta ett bra jävla tag..har abstinens för att jag inte får rida och för att jag inte har den blekaste aning om när och OM jag kan rida som förr igen..aningen deprimerande.. ne nu ska jag lägga mig bredvid min kärlek. Det är iallafall en person man vet finns där jämt oavsett vad. Jag älskar honom mer än något annat å att han varit min i snart ett år är ofattbart..Natti puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0